czwartek, 9 czerwca 2016

LBA

Hej !
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez moją kochaną Anetę. Za co jej dziękuje ;*
No to jedziemy z tym koksem!

  1.  Gdzie wybierasz się na wakacje?                                                                                                    No to tak...chyba nigdzie. Może pojadę do mojej siostry na dwa tygodnie ale na pewno nigdzie daleko.
  2. Twoja rada na wszystko to? Głowa do góry i idź przed siebie.
  3. Będziesz mieć świadectwo z paskiem? Chciałabym,ale nie jestem typem kujona i nie będę go miała.
  4. Ulubiona potrawa? Aktualnie mam fazę na tosty (potrafię je jeść na śniadanie i kolacje) ale z potraw to rosół z makaronem,zdecydowanie.
  5. Co robisz o 16.07 we wtorki? Yyy... leżę w łóżku z laptopem na kolanach.
  6. Lody na patyku czy w rożku? W rożku.
  7. Wolisz spędzać wakacje nad morzem czy w górach? Trudno jest mi się określić gdyż mieszkam prawie,że w górach ale w poprzednie wakacje byłam nad morzem i było cudownie. Jednak wybieram morze.
  8. Gdybyś była zwierzęciem, to jakbyś się nazwała? Luna. To jest moje ulubione imię. Ewentualnie Sonia.
  9. Twoja ulubiona książka/seria książek? Dary Anioła- KOCHAM!!!
  10. Accio (zaklęcie przywołujące) czy Alohomora (zaklęcie otwierające) ? Alohomora.
  11. Czy bawisz się w follow for follow? Zależy z kim. Zazwyczaj tak.

To by było na tyle. Mam nadzieję,że odpowiedzi się podobały! 
Ja nie nominuje nikogo bo za dużo z tym roboty.Może kiedyś ;)
Do następnej notki! Podpowiem Wam,że będzie końska. Marta



1 komentarz: