wtorek, 7 czerwca 2016

Witaj!

Hej!
No to na początek...w sumie nie wiem co mam Wam napisać. Czego ode mnie oczekujecie?
Bloga założyłam po to żeby móc komuś ot tak opowiedzieć o moich problemach z którymi zmagam się na co dzień. A teraz formalności.
Mam na imię Marta.
W lipcu skończę 16 lat.
Mam suczkę w typie husky.
Co jeszcze chcecie wiedzieć o mnie? Alergii nie mam.
Mam siostrę i dwóch braci,jestem najmłodsza.
To by było chyba na tyle, blog będzie w sumie o wszystkim, o problemach życia codziennego, o tym co mnie interesuje. Nie obiecuje jakiejś specjalnej regularności w dodawaniu postów bo nigdy jakoś poukładana i systematyczna nie byłam ale mam nadzieję że uda mi się w sobie tę cechę wyrobić.
Więc tym miłym akcentem kończę powitanie. Niedługo pojawi się pierwsza notka a tu macie zdjęcie mojego psiaka(uwielbiam się nią chwalić) . Do napisania! Marta.

2 komentarze: